Logo en huisstijl laten maken?

Wil je indruk maken op jouw klanten en opdrachtgevers? Met een unieke identiteit val jij op tussen de concurrentie. Laat zien wie je bent en straal dit uit in je logo en huisstijl. Hier help ik je graag bij! Tijdens een persoonlijk gesprek breng ik jouw wensen in kaart. Vanaf daar maken we een passend plan die past bij jou wensen!

Logo vs huisstijl

Een logo is alleen een visualisatie van je merknaam. Haal meer uit je merk!

Een goede briefing

Om tot een goed design te komen is het belangrijk dat we achterhalen wie je bent.

Inspiratie

Inspiratie nodig? Bekijk wat de mogelijkheden zijn.

Logo vs huisstijl

Een goede briefing

Logo inspiratie

Wat kun jij bijdragen?

Hoe beter jij weet wat je wilt, hoe sneller en efficiënter ik je kan helpen. Met deze 3 stappen kun jij een perfecte briefing maken. Dit bespaart tijd en dus geld. 

Letter-logo

Het is een logo met een goed gekozen font die past bij het bedrijf, Zonder extra grafische elementen. Meestal is dit je bedrijfsnaam of een afkorting daarvan. Bekende merken zoals Philips en Disney maken gebruik van een woordmerk.


lo-go

Beeld-logo

En afbeelding of illustratie vertaald jouw bedrijfsnaam naar grafisch design. Een bekend voorbeeld hiervan is Puma. Dit merk heeft een poema als beeldmerk. Een beeldmerk zonder de bedrijfsnaam is alleen een goed idee wanneer je beroemd bent en iedereen je merk kent. Vaak start met een combinatielogo.

Combinatie-logo

Een combinatielogo bestaat uit de bedrijfsnaam plus een logo element. Het maakt het logo wel wat meer complex. Een voordeel is dat het element zelf ook los gebruikt kan worden voor bijvoorbeeld elementen op de website of je briefpapier.

lo-go1

Letter-logo

Het is een logo met een goed gekozen font die past bij het bedrijf, Zonder extra grafische elementen. Meestal is dit je bedrijfsnaam of een afkorting daarvan. Bekende merken zoals Philips en Disney maken gebruik van een woordmerk.


lo-go

Beeld-logo

En afbeelding of illustratie vertaald jouw bedrijfsnaam naar grafisch design. Een bekend voorbeeld hiervan is Puma. Dit merk heeft een poema als beeldmerk. Een beeldmerk zonder de bedrijfsnaam is alleen een goed idee wanneer je beroemd bent en iedereen je merk kent. Vaak start met een combinatielogo.

Combinatie-logo

Een combinatielogo bestaat uit de bedrijfsnaam plus een logo element. Het maakt het logo wel wat meer complex. Een voordeel is dat het element zelf ook los gebruikt kan worden voor bijvoorbeeld elementen op de website of je briefpapier.

lo-go1

Meer inspiratie nodig?

Blader eens rustig door mijn portfolio
Grafisch design. Roelien de Jong Ontwerpen - Social post

Direct aan de slag?

Wil jij direct aan de slag met het creëren van jouw unieke huisstijl? Stuur mij een bericht dan kunnen we aan de slag.